Dannae's trip through BlogOland

18 ianuarie 2007

Onorez leapsa aruncata de Catastif si dezvalui la randul meu 5 chestii pe care nu le stie lumea, in general, despre mine:
1. sunt o jucatoare foarte proasta de biliard, si asta nu pentru ca nu as fi incercat de suficient de multe ori sa deprind jocul, ci pentru ca degetul meu mare, sau mai bine zis , falanga degetului meu mare care este responsabila de extensia acestuia inspre exterior (ca suport pentru tac), pur si simplu refuza sa se indoaie astfel. [la faza asta, puteti sa zambiti cat doriti, i won't mind ;)]. Bine macar ca este opozabil, degetul meu mare...
2. la un moment dat in viata mea, destul de recent actually, am facut parte dintr-o echipa de majorete. Ma traznise pe mine neaparat dorinta de a face dans, orice alt fel de dans care nu e clasic/ de societate, asa ca m-am dus sa ma antrenez cu majoretele. Aproape zilnic, 2 ore pe zi, plus cantonament la munte (unde am avut pentru prima data o problema de adaptare la programul strict si obositor, ca de armata), dar eforturile fizice au meritat din plin. A fost taaare frumos la majorete...
3. pana prin clasa a saptea, asa, ascultam in nestire Modern Talking (si Depeche Mode, as well, desi acuma nu inteleg cum mergeau impreuna muzicile astea). Muzica "buna" am descoperit-o de-abia in liceu
4. mi-e frica de apa adanca, desi stiu sa inot. Asta in urma unui incident partial haios, partial scary de la strand, de-acum cativa ani, cand era sa ma inec
5. "fantezia mea secreta" ar fi sa am un private chef care sa imi gateasca in orice moment al zilei numai bunatati gen budinci, sufleuri, paste sau pizza. Orice fel de mancare ce contine oua, branza, ciuperci, smantana, pentru mine este addictive. Da, recunosc, sunt o mancacioasa.

Pasez mai departe jocul la Urban Delice, Mishu, Oana Anca, No Excuses