Cretinizarea marketerilor
Intr-o brosura recenta cu oferta Cora, peste ce imi cad ochii... scutece pentru adulti "Seni"... !
Gizas! Cata imaginatie pe cei care au creat marca... ! Ii si vad, gandindu-se la un nume dragutz pentru un astfel de produs (desi mie mi se pare un produs mai degraba "medical", unde nu e rost de glume). Ce si-or fi zis...? Hai sa ii dam un nume de alint, pentru bietii batranei care nu se mai pot tine, ca oricum au dat in mintea copiilor si s-ar putea chiar sa rada citind ambalaju' produsului... Mie mi se pare degradant si jignitor (prin alintatura inutila).
Daca vreti sa va mai distrati citind exemple similare de "exces de creativitate", cititi post-ul super-hilar al lui NoExcuses .
Gizas! Cata imaginatie pe cei care au creat marca... ! Ii si vad, gandindu-se la un nume dragutz pentru un astfel de produs (desi mie mi se pare un produs mai degraba "medical", unde nu e rost de glume). Ce si-or fi zis...? Hai sa ii dam un nume de alint, pentru bietii batranei care nu se mai pot tine, ca oricum au dat in mintea copiilor si s-ar putea chiar sa rada citind ambalaju' produsului... Mie mi se pare degradant si jignitor (prin alintatura inutila).
Daca vreti sa va mai distrati citind exemple similare de "exces de creativitate", cititi post-ul super-hilar al lui NoExcuses .
1 Comments:
At 11:52 a.m., Anonim said…
LOL, foarte tare. Suna ca un alint. Noroc ca end-userii (senii adica) nu sunt cei care merg sa cumpere produsul. Fericirea pica pe altcineva. Marketing rulez
Trimiteți un comentariu
<< Home