Dannae's trip through BlogOland

19 octombrie 2006

The nicest thing happened today...

Ei, da, hai sa imi fac si eu un pic de ego-masaj, si sa ma laud ca am castigat primul meu concurs foto (yupiiiii ! - beginner's luck, probably), cu niste poze facute in comunitatea tiganilor caldarari din Huedin (jud. Cluj), anul trecut in vara. Neasteptat de bine a picat vestea, cu atat mai mult cu cat inscrisesem pozele la concurs candva prin septembrie. Asa ca peste vreo 2 saptamani ma duc la Bucuresti sa ma premieze :))
Pozele castigatoare le voi posta tot atunci, sa nu se supere organizatorii pe mine ca le-am publicat inaintea deschiderii expozitiei.

Acum vreau sa dorm, sunt racita, ma doare gatul si ma simt ca naiba, ca in reclama aceea alb-negru cu cactusul din gatul unei tanti acre de tot.
Computer shut-down.

4 Comments:

  • At 8:22 p.m., Anonymous Anonim said…

    BRAVO!!! FELICITARI!!!

    despre ce concurs e vorba? da un link catre site-ul care a organizat concursul.

    sa faci poze la premiere!!!

     
  • At 9:05 a.m., Anonymous Anonim said…

    Felicitari, Dana! :)
    Bem o bere blogoreasca cand ajungi pe aici.

     
  • At 9:27 a.m., Anonymous Anonim said…

    hehe .. misto pozele ...
    si felicitari si la mai mare... ;)

     
  • At 4:53 p.m., Anonymous Anonim said…

    Felicitari.
    La mai mare.
    Si la mai multe p'aci pe blog.

     

Trimiteți un comentariu

<< Home