Dannae's trip through BlogOland

08 octombrie 2006

I've been tagged!

Mii de scuze, Delice, nu am observat decat azi ca m-ai trecut si pe mine printre "the tagged people" din Cluj.
Asadar, sa imi spun si eu the pro's and con's about this city:

1. 3 locuri care imi plac in Cluj:
- oricare dintre dealurile din jurul orasului (mainly Feleac), de pe care vezi noaptea luminile orasului (poza din postul anterior a fost facuta dintr-un astfel de loc)
- strada pe care se afla cladirea Universitatii Babes-Bolyai, pentru atmosfera de "alt secol", cu teii si piateta din capatul strazii, cu statuia lui sf. gheorghe si biserica gotica unde se tin din cand in cand concerte de orga
- stradutele in panta care urca spre cartierul Zorilor, pentru ca aerul de acolo iti da senzatia ca te afli la munte

2. 3 locuri pe care le detest in Cluj
- piata de legume-fructe din Mihai Viteazu, pentru manelele date la maxim la taraba si lumea pestrita de acolo
- cartierul Marasti, pentru blocurile cenusii super inghesuite si super inalte, fara pic de verdeata
- zona garii, pentru senzatia de sordid si de lume interlopa pe care ti-o lasa

3. 3 lucruri pe care un occidental nu le-ar intelege in Cluj
- de ce gunoierii/ maturatorii ies la treaba seara la ora 10, cand inca lumea circula pe strazile din centru
- de ce maturatorii inca matura trotuarele cu maturoaie din nuiele, exact ca acum 100 sau 200 de ani, invaluind cu nepasare trecatorii in nori grosi de praf
- de ce batrani amarati vand flori sau mere in fata marilor magazine din centru, ca sa aiba bani de paine, ca de medicamente nu mai poate fi vorba

4. 3 locuri in care imi place sa ies cu prietenii
- cafeneaua "Qui vonQuint" (din nou, nu cred ca am scris corect, e in maghiara), pentru ca foarte putina lume stie de ea si pentru atmosfera speciala
- Parcul Central (la Kios, cum spun clujenii)
- Parcul Sportiv

5.
cel mai de fitze cartier
- Andrei Muresanu, fara a fi totusi kitschios

6.
cel mai urat cartier
- categoric, Marasti

Si, mai departe, the tagged people would be: Mishu, Cobru, ca sunt si ei clujeni, Oana Anca pentru ca e din Oradea (orasul in care am copilarit)

7 Comments:

  • At 1:47 p.m., Anonymous Anonim said…

    si unde e localul asta Qui vonQuint?

     
  • At 5:04 p.m., Blogger Dannae said…

    Pe langa Parcul Central, nu departe de Quo Vadis.

     
  • At 5:33 p.m., Anonymous Anonim said…

    aaa, stiu care e , cobru mi-a zis de el prin iarna si am fost impreuna acolo..tare misto..

     
  • At 3:17 p.m., Blogger Oana Anca said…

    Oradeanca clujenizata sau clujeanca ce si-a petrecut copilaria la bunici? :)
    Merci de atentionare, promit sa ma achit de sarcina cat de curand! (sper ca azi).
    Cu localul ala din Cj, nu-l stiu, dar daca ai scris cum se citeste incerc eu sa iti sugerez ortografierea corecta: "Ki van kint", adica "cine-i afara". Cel putin asta am inteles din spelling-ul tau :).
    Anca

     
  • At 6:04 p.m., Blogger Dannae said…

    "oradeanca clujenizata" ar descrie cel mai bine statutul meu :)
    Mersi de transcrierea in maghiara a numelui, ai intuit bine, asta inseamna, "cine e afara" sau "cine bate la usa", ma rog..

     
  • At 3:13 p.m., Anonymous Anonim said…

    gata. am raspuns. :)

     
  • At 1:13 p.m., Anonymous Anonim said…

    din tag in tag am ajuns sa vad postul tau. joaca asta mi se pare potrivita pentru calator.eu, as vrea sa o public. may I?

     

Trimiteți un comentariu

<< Home