Dannae's trip through BlogOland

28 septembrie 2006

In principal despre mamaliga

Nu am mai postat de cateva zile bune. Prea prinsa cu daily work si prin urmare prea obosita. Acum ma uit la mamaliga aburinda din farfurie si asteptand sa se raceasca nu imi ramane decat sa bloguiesc despre Mamaliga. :-) Care poate fi un fel de mancare foarte gustos in urmatoarele conditii: puneti cascaval ras cand fierbe, apoi o bagati la cuptor cu carnat prajit si cu straturi intercalate de telemea, Si apoi, of course, servita cu smantana on top.

Tired.
Nu ma pot opri sa incropesc mental idei, proiecte.
Imi promit sa cites in weekend cat de mult din God Emperor of Dune (pe care, btw, o gasesc cea mai fascinanta din serie, pana acum...)
Vreau sa ma uit la concerte pe dvd. "Live in Pompeii" - Pink Floyd, zace pe birou de 3 zile. Mi-e mila de mine uneori, cand vad cat de "hectic" am ajuns sa traiesc, fara sa imi organizez macar un pic viata. Dar parca, totusi, imi place mai mult asa (inca...).

A, astazi m-am inscris (pentru al doilea an la rand) la concursul foto Orange. Am facut-o doar ca sa nu regret ca NU o fac. Pentru ca, scotocind prin arhiva personala - atat cat am adunat intr-un an de zile, am descoperit ca am poze si mai putin "pe tema" ca anul trecut. Grea tema, share . Ma mai gandesc daca sa pun sau nu aici pe blog cele 5 poze inscrise.

Mamaliga aburinda, here I come. Beware!

3 Comments:

  • At 12:00 a.m., Blogger Cristi M said…

    God Emperor face toti banii !
    Si nu numai.

    Am lasat un comment la 18 septembrie.
    Daca ai timp poate ma lamuresti.

    Spor

     
  • At 9:14 a.m., Blogger Dannae said…

    Pai te-am lamurit. La tine pe blog :P

     
  • At 11:58 a.m., Blogger Cristi M said…

    nu total :)
    ...tot la mine pe blog :)

     

Trimiteți un comentariu

<< Home