Dannae's trip through BlogOland

18 septembrie 2006

A fost, am revenit.

Done-list:
- am fost pentru prima data cu vaporul pe mare
- am vazut porturi autentice cu barci cu vele si iahturi
- am inotat printre pesti in ape verzi si albastre
- am vazut ca in amfore cresc foarte bine hortensiile
- m-am jucat cu pui de pisica
- mi-am prajit pielea la soare pe muzica lui Gilmour








Back to reality now.
Ma cuprinde o stare placuta de agitatie cand ma gandesc ca s-a sfarsit vara.
No more lazy days.
Imi place mai mult toamna.


Piesa zilei: Brainstorm - Maybe

5 Comments:

  • At 3:11 p.m., Blogger Dan Anghel said…

    Un comment absolut off topic, dar cum nu iti stiu adresa de mail iti las mesajul aici. Am dat de comment-ul tau de pe http://clujblogroll.blogspot.com si voi adauga si blogul tau in Cluj BlogRoll care e deocamdata down, dar in cateva zile se va intoarce. Daca doresti sa fii tinuta la curent, drop an email:) Numai bine, Dan.

     
  • At 3:54 p.m., Blogger Dracula said…

    da nu zici nimic de metaxa si gagii :P

     
  • At 4:41 p.m., Blogger Dannae said…

    Metaxa si Ouzo nu mi-au placut (sic!), iar despre "gagii", ti-oi povesti la o bere cand te intorci in Cj... Doar n-o sa pervertesc bunatate de blog cu interferente dintr-astea :P

     
  • At 4:12 p.m., Blogger Dracula said…

    cum sa nu povestesti pe blog? doar de aia e blog!!!!!

     
  • At 5:27 p.m., Blogger Cristi M said…

    Muzica lu' Gilmour facu parte din all inclusive ? Sau ai avut la pachet...

    P.S.:Cum de-ai ajuns la marea mea ?
    P.S.2 : Ai terminat ? Dune ?

     

Trimiteți un comentariu

<< Home