Dannae's trip through BlogOland

03 septembrie 2006

Pause & Resume

Yes, I am NOT an addict! Web-addict, I mean. Am luat o pauza zilele astea de la browsing si messaging, to put myself to test, si a fost foooaarte bine. Mi-am facut timp, in sfarsit, si pentru citit. Am terminat Children of Dune... (3 more books to go from Dune series), am baut ceai verde serile, am ars o gramada de lumanarele si ulei volatil, am facut clatite, am jucat tenis, si printre toate astea i've been a ferocious workaholic all damn week :D.
Asa ca, acum ca m-am convins ca netul nu e o necesitate, pot reveni impacata la blogging. Cum spuneam nu de mult, ma bantuie iar ganduri de vacanta si hoinareli - seria 2 pe anul asta, "la mareee, la soareeee..." (see photo :)). Si fredonez piesa din playlist, Kosheen - I'm Coming Home, si devin nostalgica inainte de a trai efectiv vacanta, pentru ca stiu de pe-acum senzatiile care ma vor incerca...
There'll be tones of pictures taken, too...

1 Comments:

Trimiteți un comentariu

<< Home