Dannae's trip through BlogOland

20 august 2006

Un pic de marketing viral


Nu am multe obsesii culinare, dar alea putine pe care le am sunt durabile :-). Ca sa fac o enumerare, my food obsessions over the past 5 or 6 years would be:
1. painea prajita cu unt (can't get enough of it, still...)
2. ouale, fie ca sunt fierte moi, fie omleta sau papara in diverse combinatii (de aici deriva pofta mea pentru tot ce contine oua si presupune coacerea in cuptor - budincile sau soufle-urile sunt stuff to kill for)
3. biscuitii dietetici DITA - asta ar fi obsesia mea recenta despre care vreau sa scriu aici. Sunt produsi de ROStar, ambalati in niste pungi verzi si .... greeeeu de gasit. Cel putin in zona mea, stiu doar 2 supermarketuri care ii au in rafturi, si pe deasupra la sectiunea de "produse pentru diabetici", pentru simplul fapt ca nu contin zahar. Sunt foarte uscati si subtiri, si contin tarate de grau. Yummy! Se pot manca si la supa, de exemplu, sau cu gem, unt and stuff like that. Eu ii mananc goi, cate o punga odata, sau uneori cu ceai verde. Ei, sunt pe atat de buni pe cat de prost sunt promovati. Strategia de marketing a biscuitilor Dita e cam schioapa si cam invizibila. Incepand cu numele marcii, totally idiot: DI-TA... De la... DI-E-TA? O-kay, no further comments your honour... Sa fi fost in locul marketerilor de la RoStar, i-as fi promovat ca pe un brand "premium", pentru pretentiosi si mai ales "pretentioase" (the no-sugar component). Expunerea pe rafturi iarasi e sublima, dar lipseste cu desavarsire. Intr-unul din cele doua supermarketuri in care ii gasesc, trebuie sa ma intind la cel mai de sus raft, unde stau inghesuiti alaturi de alte marci de biscuiti. Reclama la teve, eu una n-am vazut. Pacat pentru potentialul real de vanzari pe care il au biscuitii astia. Pana acum le-am cumparat cate o punga mai tuturor prietenilor si colegilor mei, si le-au placut biscuitii. So I'm not talking crap here... Si culmea gustului ar fi daca ar produce si varianta cu sare a acelorasi biscuiti. Stiu ca inainte de revolutie exista un sortiment de biscuiti simpli cu sare, pe care mi-i cumpara intotdeauna bunicul meu, si dupa gustul carora eram, cum altfel, topita... biscuiti pe care nu i-am mai gasit dupa. Eh, fie ma satur de biscuitii Dita inainte sa dispara din magazine, fie ma apuc sa le scriu celor de la RoStar un product promotion plan adevarat...

2 Comments:

  • At 5:50 p.m., Anonymous Anonim said…

    I got it... this is an obsession. Niciodata nu m-am apucat sa fac poza la biscuiti. Presupun ca e intemeiata, asa ca maine o sa-ma duc sa-i caut :)

     
  • At 7:15 p.m., Anonymous Anonim said…

    yes! someone else has seen the light! :)) si eu mor dupa biscuitii astia, sunt absolut dementiali. si acum au scos si variatatea cu chimen. i love'em si intr-adevar pacat de ambalajul ala urat si numele oribil. ma bucur ca sunt asa ieftini dar adevarul e ca merita de trei ori banii aia.

    yum :D

     

Trimiteți un comentariu

<< Home