Dannae's trip through BlogOland

15 august 2006

One of a kind


Si fost-am la Placebo :)
Great gig! (facem abstractie de nelipsitele probleme cu sonorizarea - parca ar fi fost un show organizat aproape ad-hoc, de ai nostri romani - noroc cu bunul-simt englezesc ca Placebo si-au cerut scuze in numele Lor pentru problemele tehnice, si mai facem abstractie si de imbulzeala crunta de la intrarea in Arene - exact ca sardinele am fost, vorba lui Irene) .... Asadar, am venit inapoi in Cluj foarte placut impresionata de "experience" si satisfacuta ca mi-am facut "toana" pe vara aceasta.

Piesa care a sunat cel mai bine in concert (asta deoarece toba mare s-a auzit din plin, si chitarile nu au reusit sa acopere restul trackurilor) a fost - culmea! - un cover dupa Kate Bush, "Running Up That Hill". Super! De azi o am in playlist si for now merge pe repeat :D
Lyrics here.