Dannae's trip through BlogOland

24 iulie 2006

Bohemian Rapsody (in Tara Lapushului...)

Back in town. De la cort si de la scaldat in rau de munte. Scurta vacanta umpluta cu lene si prajit la soare. Cam prea scurta, totusi... A! O chestie interesanta: in raul Lapush sunt raci, semn ca apa nu e poluata. Unul dintre ei a ajuns, bietul, sa fumeze :D - dupa cum se vede in poza de mai jos ... Si cel mai suprinzator (si deopotriva frumos) fapt petrecut acolo: sa ma trezesc in toiul noptii din cauza unui monolog-fragment din Noaptea furtunoasa a lui Caragiale, recitat in gura mare de cineva fara somn...


5 Comments:

  • At 3:30 p.m., Anonymous Anonim said…

    Welcome back :) Fotografiile sunt super. Pune mai multe eventual (de ex pe flickr )

     
  • At 9:09 p.m., Blogger Dannae said…

    Multumesc de apreciere! :) Nu sunt chiar super fotografiile, sunt doar niste fotografii de vacanta... Am postat cateva poze so far la http://www.badorgood.com/authors_photo.php?id=7034

    Inca nu mi-am facut timp sa imi structurez un "portofoliu" (ce pompos suna!). Candva o voi face :D ...
    Si atunci il voi posta si pe net. Deocamdata, busy with photoshooting.

     
  • At 1:39 p.m., Anonymous Anonim said…

    Abia astept portofoliul extins :)

     
  • At 1:59 p.m., Blogger The Cheshire Cat said…

    bine, am dat si eu in febra badorgood.com

    am postat trei fotografii din naturile moarte pe care ti le-am aratat. sper sa mai developez in curand si alte filme.

    http://www.badorgood.com/authors.php?id=9817

    pupici si welcome back!

     
  • At 7:11 p.m., Blogger Delice said…

    welcome back. mi-ai facut pofta de raci cu usturoi :)))))

     

Trimiteți un comentariu

<< Home