Dannae's trip through BlogOland

23 septembrie 2006

Shuffle

Atunci cand ascult muzica in Winamp sau in casti pe strada, imi place sa am activa optiunea "shuffle playlist". De ce? Poate pentru ca: imi place sa nu stiu ce urmeaza, imi place portia zilnica de neprevazut, nu imi place sa fac si cu atat mai mult sa respect un program strict de to-do-stuff in ceea ce ma priveste pe mine. Adica, I keep a loose control over my daily life so that I leave space for random things to happen. Vad in jurul meu oameni care au "a daily agenda" si cu care e greu si sa te intalnesti doar pentru ca intr-o anume zi au totul planificat dinainte (grrr! don't they ever get bored or tired?).
Sau alta chestie: uneori, cand ma obsedeaza o anume melodie, o introduc de mai multe ori in playlist. Asa, probabilitatea de a o asculta several times e mai mare.
Piesa zilei: V.A.S.T. - Dead Angels

1 Comments:

  • At 9:17 a.m., Blogger Oana Anca said…

    Huh, urasc rutina si planificarea. Prefer spontaneitatea, chiar daca uneori ma mai costa :).
    In alta ordine de idei, welcome back! Sper c-ai lasat Grecia asa cum era, ca ma-ndrept spre ea in week-end. :D

     

Trimiteți un comentariu

<< Home