Dannae's trip through BlogOland

10 ianuarie 2007


Daca tot m-a intrebat Licurici de vacanta de pe micul meu blog....

//pana temporara de ganduri demne de a fi consemnate pe blog, "multumita" stilului workaholic cu care am inceput anul
//ma doare gatul si mi-e constant somn de cateva zile, semn ca m-au atacat virusii
//mi-e ciuda ca nu ninge, desi tocmai mi-am luat schiuri
//rezerve de energie consumate de antrenarea abilitatilor de caine dezvoltate recent de pisica mea :D

What else to say? Promit sa pozez pisica :))

3 Comments:

  • At 8:25 p.m., Anonymous Anonim said…

    ok. m-am linistit. credeam ca ai plecat in oaresce vacanta fara noi :)

     
  • At 8:26 p.m., Anonymous Anonim said…

    ps: ia strepsils. iar daca nu merge asa, fa gargara cu apa cu sare

     
  • At 11:02 p.m., Blogger Dannae said…

    deja sunt pe antibiotice :D
    thx anyhow for the advice

     

Trimiteți un comentariu

<< Home