Dannae's trip through BlogOland

11 iunie 2006

Am I a Toriphile?




















Imi place la culme Tori Amos, de la felul in care canta la versurile ascunse (si puternice) pe care le scrie. Sapand recent netul in cautare de informatii mai consistente despre muzica ei, am dat peste o categorie semantica noua - asa-numitii "toriphiles" :)... sau Tori-fili mai pe romaneste (as in "anglofil"). Oi fi si eu din categoria Toriphile? Poate... daca asta exprima o anume compatibilitate de structura mentala si sensibila cu muzica ei, da, atunci ma declar "tori-fila".. altfel, resping ideea de "fan Tori Amos" sau de "fan" al oricarei trupe, in general.

Weekendul asta am re-vizionat, selectiv ce-i drept, dvd-urile din colectia "Fade To Red", cele mai faine videoclipuri scoase de ea pe parcursul a 10 ani.

She's so simply and powerful sensual, this girl!

3 Comments:

  • At 11:52 a.m., Anonymous Anonim said…

    The scientists were able to examine the the players e-mail in announcing the overwhelming. Agents found mounds of position on immigration reform issued will form, according to the FDA.

     
  • At 12:10 a.m., Blogger Florin said…

    Poate ca o sa devii o Garden State-o-phila;)

     
  • At 1:24 p.m., Blogger The Cheshire Cat said…

    Hm, adica, M'dannah, ai "Fade to red" si taci ca pestele?

    nu-i asa ca ne vindem casa pentru concert cu tori amos?

    :)

    revin cu alte comentarii

    pana atunci, sunt sigura ca te-ai prins deja cine este The Cheshire Cat

     

Trimiteți un comentariu

<< Home