Dannae's trip through BlogOland

09 iunie 2006

Out of order

Nu am uitat de blog, am luat doar o pauza. Stupid health issues, chestiile care ti se intampla cand ai mai putin chef de asa ceva. Adica, te astepti sa dai in boala cand e frig afara, iarna... Da' uite ca eu dau in boala cand e vara si vreme faina :D... Oricum, am petrecut cateva zile cam ca si pisica din poza... Disconnected. Cu mult te-ve si ceai. Stiu cam tot ce se intampla la turneul de tenis de la Roland Garros si m-am pus la punct cu noile emisiuni de pe Discovery.
Aa, am gasit nume pentru my-upcoming cat (anu' asta e in grafic): Ralph. :-)

2 Comments:

  • At 5:01 p.m., Anonymous Anonim said…

    Chiar ma intrebam de ce nu mai postezi. Trebuie sa recuperezi acum :)

    Sper ca acum esti bine-sanatoasa.

    Ralph e un nume misto pentru un motan. Are personalitate!

     
  • At 10:28 a.m., Blogger Delice said…

    Nice name! Cauta macar o pisica simpatica care sa nu-ti distruga casa :)
    Welcome back!

     

Trimiteți un comentariu

<< Home