Dannae's trip through BlogOland

27 mai 2006

Me-me-me...


Despre painea prajita cu unt, sambete pe la pranz si vreme cu ploaie

Pur si simplu mi se face pofta cand ma gandesc la paine prajita cu unt. De aceea si mananc cat de des pot asa ceva. Momentul preferat pentru such a habit e sambata si duminica dimineata (apropos, "sambata si duminica dimineata" inseamna, v-ati prins, candva pe la pranz mai degraba ;-) ). Acest obicei-adictie merge numai impreuna cu preparatul unei cafele "a la carte" - adica o cafea aromata cu lapte si, deliciu, o lingura de inghetata de caramel sau vanilie ... Asa. Si ritualul matinal poate incepe. Stau turceste pe canapea, in camera, si savurez: cafeaua, painea prajita, playlistul proaspat pregatit in winamp, cerul si norii de afara, pe mine. E singurul moment al zilei (si al saptamanii) in care ma simt BINE eu cu mine, in pielea mea SI ATAT (as they say "it's just me, myself and I"). Azi e vreme ploioasa, cu atat mai bine, pentru ca asta aduce un feeling de "cosy & intim" in plus. Vreau sa dorm.

2 Comments:

  • At 1:09 p.m., Blogger Delice said…

    Buna painea prajita cu unt. Mi s-a facut pofta :)))

     
  • At 5:31 p.m., Anonymous Anonim said…

    Mi-ai adus aminte de painea pe care o facea bunica mea, la tara, cand eram mic. Cand o scotea din cuptor si era fierbinte si consistenta si cu coaja aia groasa care trosnea.

    Si de painile din Ardeal. Mari, de pot sa manance 5 oameni o zi intreaga, nu chifle de Bucuresti.

     

Trimiteți un comentariu

<< Home